Hollywood-partajj

Shit, vad ska man ha på sig liksom. Jag hade en massa idéer i början och nu började de sina och inte kunna ordnas.

.
Jag tänkte jag skulle vara Rambo, Rocky och andra normala personer. Idag provade jag på kul lite mer "avklätt"...eller ja mer Hollywood glamour. Så mamma tyckte det var jättecoolt.
.
Det enda som jag tänker på är att det inte är så mig. Jag brukar ju mest gå klädd i en låda på maskerad ;) Men jag ska göra ett undantag imorgon blir det en outfit där Sandra kör all in!
.
Fan, nån gång ska vara den första. Är så peppad inför morgondagen och hoppas att det inte blir fler sista-minuten avhopp, känns sjukt trist att man får veta sådär i sista stund när allt är inhandlat och klart och förberett! Imorgon drar vi till Hollywood, Hollyweird, Hollyweed och festar som sig bör!
.

.
Sov Gott babies!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Din fest kommer att bli grym imorgon Sandra! Jag är helt övertygad. Önskar verkligen att jag kunde vara med. Många kramar och pussar från Oslo

2010-09-24 @ 23:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0