We will rock you !

Igår fick jag min 25-årspresent från Clara, Hanna, Jennie och Karro. Vi var på musikal på Cirkus i Stockholm. Vi såg Queen-musikalen We will Rock you med de svenska skådespelarna och den var skitbra!!! Med oss på turen var även Johanna.
.
Vi åkte till Stockholm vid 12 och shoppade och var ute och åt thai/sushi innan föreställningen. Jag fick handlat mig en skinnkjol, boots och strumpbyxor, inte helt fel det inte!
.
.
Too late, my time has come
Sends shivers down my spine
Body's aching all the time
Goodbye, everybody
I've got to go
Gotta leave you all behind and face the truth
Mama, ooohoooh
I don't want to die
Sometimes wish I'd never been born at all
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0