I'm a sucker for blood...

Idag har jag varit inne på lab stora delar av dagen och även varit med en diabetessköterska.
.
Så jag har tagit en del venprov idag vilket har gått riktigt bra. Förmiddagen var lite knackig men på eftermiddagen fick jag in snitsen och blodet sprutade :)
.
.
När jag gick hem sa uskan som jag gick med att hon tror att jag kommer bli en bra sjuksköterska, jag hade ett jättebra bemötande och bra handlag. Det var bara att träna. Hon var grym men hon sa att det berodde på att hon hade tränat i 34 år...och det kan ju tyckas att hon ska vara bra då!
Fick lära mig en massa om prover och analyser med så snart är jag bio-medicinsk analytiker med...
.
Men det här med att jag är trevlig och snäll är genomgående från olika håll denna vecka...det är min lott i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0