Glad 5 april!

Igår var jag först på praktiken. Hade mitt slutsamtal och det gick jättebra. Fick en massa fina komplimanger. Tack snälla avd. 95B II. Jag kommer nog aldrig tillbaka...
.
Efter praktiken åkte jag och Jennie till gymet för ett löppass utomhus. Det var intervallträning ca 5 km tror jag. Jag orkade fan ganska länge men oj, vilken obefintlig kondis jag har för tillfället .
Mycket stort plus för att vi fick springa i lera vilket alltid gör mig lycklig...att det dessutom började regna under passet gjorde mig bara ännu mer glad. JAG ÄR EN SKITGRIS!
.
Såhär glada var vi innan passet!
.
Efter passet drog jag, Jennie och Clara till Uplands och åt Diaz burgare. Burgare med chevre, bacon och jalapenios...mkt lyckat! En öl fick det bli för att fira att det var tisdag och faktiskt den 5 april med, det är det faktiskt bara en gång om året!
.
Mycket sent ikväll kommer nog bilen att börja rulla mot SVERIGES FRAMSIDA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så välkomna hem och efterlängtade!

Kör försiktigt!

Kramar

Mamma Pappa Niklas

2011-04-06 @ 18:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0