Welcome to my life.

Egentligen är det kanske inte så mycket men för mig har denna veckan varit helt galen.
.
Praktik, fotbollsträning, fotbollsmatch, PM inlämning på kvällskursen, kvällskurs, engelskauppgifter, inventering på Willys och att försöka ha ett liv. Det har tagit hårt på mig. Så hårt att jag idag efter matchen gick hem och totaldäckade i sängen och vaknade 4 timmar senare...
.
Matchen idag mot ett div 2 lag. Jag fick spela mittback..undrar om det finns någon position som jag inte spelat än den här säsongen, jo...målvakt och avbytare. Matchen slutade 5-3 till det andra laget, Roslagsbro tror jag dom hette. Jag vet inte alls vad tränare tycker om mig och mitt spel, har inte fått någon feedback på det jag gör. Jag får helt enkelt ta och fråga honom för jag känner mig väldigt vilsen och jag vill veta om jag byter position för att han tycker jag kan spela överallt eller för att jag inte är bra någonstans. PUNKT.
.
Då är bara frågan om man ska hitta på något ikväll. Jennie är och jobbar på sjukhuset och jag vaknade ju som sagt typ nu. Det blir nog till att hänga i mitt rum och bara SOFTA.
.
.
På fredag kommer jag hem...SUGEN PÅ ATT TRÄFFAS??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0