McDonalds blev blåsta av supersystrar...

Jag och min syster äter inte ofta på Donken men på resorna genom landet som vi gör ibland brukar vi unna oss en burgare. Vi tycker båda att McFeast är riktigt jävla god. Däremot tycker vi att ju billiga saker är desto godare än allt annat...nästan.
.
I fotbollen måste vi sälja rabatthäften och naturligtvis fick inte jag sålt mina så jag har handlat 2 st. Typiskt dumt. I dem finns erbjudanden i hela uppsala fram till augusti så jag kommer ju inte kunna utnyttja speciellt mycket.
.
Därför gjorde jag och jennie en fuling och använde 2 för 1 kupongen i Mariestad och rev bort delen där det stod att den bara gällde McDonalds i Uppsala. Så vi fick två McFeast co med +meny för 59 kr vilket vi var sjukt nöjda med. Pöjken reagerade inte ens ! Dessutom fick vi den shyssta killen i luckan att ge oss en massa små ketchuppaket för dom är så smarta att ha till matlådan.
.
.
Vi vet hur man lever billigt vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0