I lost my soul long ago.

Denna helgen har vi träningsläger med fotbollen och det förklarar min dåliga uppdatering. Vi har heldagar och sover hemma i våra egna sängar men man är rätt klubbad när man kommer hem.
.
Igår hade vi match och vi förlorade med 2-0 mot Tierp som liggeri div. II. Jag fick spela yttermitt, innermitt, forward och mittback och jag spelade väl 75 min. av matchen.
.
.
Jag var skitirrieterad efter matchen för tränaren sa något bra till alla i laget men hoppade tydligt över mig. Då blir man irriterad och känner att man är värdelös och aldrig mer ska röra en boll. Vet inte riktigt vad dealen är om jag verkligen var så kass så att jag inte förtjänade något litet men på vägen hem fick jag veta att jag var en bra kompis...OH TACK...not. Men jag fick positiva ord från andra i ledarstaben och då blir man glad iaf!
.
Idag har vi en träning och så ska vi kolla en match med ett lag som vi sedan möter i serien. Hoppas att jag kan göra något bra på träningen och inte är lika sugig som vanligt. Alla behöver få höra att dom duger, det är enkelt, man vill inte vara bortglömd och känna sig dålig. FACT!
.
.
I walk alone
Think of home
Memories of long ago
No one knows I lost my soul long ago

Kommentarer
Postat av: Nicke Nyfiken

Tråkigt att du inte är kvar på barnsjukhuset. Du är ju värsta ögongodiset ju.

2011-04-17 @ 11:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0