Don't count me out just yet...

Började skolan kl 8 och har pratat om smärta och cancer hos barn idag. Stackars de små liven, Inget hår och bleka i ansiktet.
.
Gick och tränade StepUp, ett helt gäng var vi, hela 6 stycken flickor från sjuksköterskeklassen. Mysigt och ganska kul. Jag tror jag har växt ifrån min otaktkänsla och min dåliga korigrafi tid av mitt liv. Jag hänger med bra och kan till och med vicka med höfterna och ta lite danssteg om jag måste...
.
Efter träningen gick jag till min kvällskurs som var första gången idag. Hjärnans mysterier II heter kursen och idag pratade vi om Hjärntrauman och föreläsaren var en av sveriges mest framstående neurokirurger. Coolt!
.
Direkt därifrån till bion för att käka lösgodis och titta på burlesque. Som jag brukar säga: Går man från bion lycklig så var det en bra film. En blandning av Coyote Ugly och Crossroads och då kan det ju inte bli annnat än bra! Sedan tycker ju jag att Cher är en fantastisk människa. Hon är självaste definitionen av fulsnygg!
.
I've been brought down to my knees
And I've been pushed way past the point of breaking
But I can take it
I'll be back
Back on my feet
This is far from over
You haven't seen the last of me
.
LYSSNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0