En hel match

Igår hade GUSK första träningsmatchen. Sandra med från start, o ja då! Spelade på innermitt, helt nytt för mig. Hittade inte riktigt rätt men jag kommer nog att komma in i det om jag får spela mer.
.
Det blev 85 minuters spel innan jag blev avbytt.
Han göra några få bra passingar, otroligt många dåliga nedtagningar och ett offsidemål som antagligen hade blivit mål om jag inte nuddat bollen. Men den var så satans lös och skev så jag hoppas att den inte hade gått in...Vi förlorade med 2-1. Det är svårt med fotboll och man tappar fort det man en gång kan ha haft...Vi mötte Gävle som ligger i div.2
.
Vad måste då slipas på för min del (allt naturligtvis) men vissa saker extra mycket. Närkamperna måste bli bättre. Jag måste våga mer och framförallt så behövs kondition. Oh boy, I was tired.
.
Hade göront i benhinnorna och så har jag en blåtå. Men eftersom jag lyckas spela med det så är det inget att bry sig om! Mest nöjd är jag över att jag lyckades att inte skada mig. Åkte med de andra tjejerna hem i bussen och inte en ambulans med någon trasig kroppsdel. HURRA!
,
man vet ju hur otroligt fort det kan gå...
.
FOTBOLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0