Fotboll och vinst

Jag har överlevt ännu en fotbollsträning. Nöjd! Tränaren pratade med mig idag, jag förstod inte riktigt vad han ville men han sa att han visste att jag hade elitsatsat och att jag pluggade nu så ...men hans mål var att gå upp i 2:an nu. Jag sa att jag alltid ger 100% och inte kan gå in halvdant när jag lirar. Han sa inget. Vi har ju även ett div 4 lag typ... Jag undrar vad han menar. Är jag så jävla kass tro? Vi får väl se, han kommer nog ångra sig när jag kommer igång, oj vad jag kommer att ÄGA! (not)
.
Jag har även vunnit 2 biljetter till Åsa Nisse genom Metro. Så när de kommer på posten så kan jag unna mig en biokväll. Gratis är gott!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0