Hang my soul in a rope from the ceiling

Jorå, vill ni höra om en av de absolut tristaste och mest onödiga söndagar som funnits. Keep reading.
.
Jag har inte gjort något mer än att äta scones och en hel kladdkaka (ja, och utan några större problem; might I add). Mitt näringsintag blir högt men totalt fel när jag inte har min personliga kock och syster Jennie i huset :)
.
Har sett skidtävlingar och Gilmore Girls och legat och tyckt att jag är en av världens absolut sämsta människor. Har inte riktigt lyckats övertyga mig själv av att så inte är fallet.
.
Ett mycket bra exempel på egentlig depression den här låten...gött att man binder upp psykiska diagnoser i låtar så att man klarar tentan!
.
Om ord inte kommer över dina läppar, betyder det då att det som borde sägas inte finns?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu är jag hemma igen nu kan det bli lite ordning igen!! :) Puss

2011-02-28 @ 15:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0