I said to myself it doesn’t get better than this and I did it, did it woha did it!

Jag klarade träningen utan några svåra fysiska skador utan endast med en litet skrapsår på knät! Bra där!
.
Jag tänkte jag skulle träna med dom i några veckor och se hur det känns. Typ två kanske. Man får ju ändå vara nöjd med att de vill att man kommer tillbaka, då gjorde man inte bort sig helt... Sedan kör det igång med träningsmatcher. Fy fan va kul!
.
Jag var trött som ett as för det spelar nog ingen roll hur mycket stepUp man varit på, det är liksom inte samma sak som att spela fotboll. Fast lite hjälpte det nog att jag ändå tränat i tre veckor innan. Jag är full av endorfiner och otroligt glad just nu!
.
Förhoppningsvis blir det mer av det här!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Super gilla!!!! :)

2011-02-11 @ 06:43:18
URL: http://tokcocos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0