My future husband

Igår efter träningen kom Peter på besök. Peter är en av mina äldsta vänner. Han var dagbarn hos mamma och vi gick i skolan ihop upp till 9:an. Han var min första pojkvän...i förskolan!
.
Han var här för att jobba men på kvällen gick vi på bio. Kollade Åsa-Nisse (jag hade ju vunnit 4 biljetter). Den var sjukt sjuk men jag skrattade och kommer ändå att dra en hel del citat från den i framtiden. Hela svenska humoreliten var ju med i filmen!
.
Efter filmen gick vi till O'Conners, jag jennie, clara och Peter. Åt lite mat och drack öl! Väldigt nice , satt kvar fram till ett ungefär. Härligt med gamla vänner.
.
Det är även Peter som jag ska gifta mig med om vi fortfarande är singlar när vi är 30-35 år. Skönt att veta att man inte kommer att bli ensam!

Kommentarer
Postat av: Peter

Kul att man ser allvarligt retarded ut på kortet.... För omväxlingens skull menar jag

2011-02-22 @ 23:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0