Tell me if I'll ever rest in peace.

Vi läser psykiatri i skolan nu.
OMG
Jag trodde det inte, men jag blir otroligt triggad.
.
Vi pratar hetsätning och jag vill hetsäta
Vi pratar tabletter och jag vill äta
vi pratar självmord och jag tänker
Vi pratar svält och jag vill bli smal
Vi pratar självskador och jag vill skada mig
Vi pratar droger och jag VILL HA
Vi pratar kräkning och jag blir sugen...
.
Det är uppenbarligen fel på mig.
Det är väl ändå bra att jag inte agerar på impulserna iaf.
.
,
.
I've been depressed so long
It's hard to remember when I was happy
I've felt like suicide a dozen times or more
But that's the easy way, that's the selfish way
The hardest part is to get on with your life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0