Vem ser de tankar som du tänkt...om du går med blicken sänkt?

Det är ju som så att bloggen skall uppdateras regelbundet för att det ska vara intressant. Men jag har fucking fullt upp. Pluggar psykiatri, går på kvällskurs, äter osbågar och annat viktigt.
.
Imorse tänkte jag att jag skulle lära mig lite om ätstörningar. Men där haade jag en fördel. Jag hade väldigt mycket mer kunskap i ämnet än vad som stod i boken. Nåt ska man väl ha sin gamla sjukdom till! Så här kommer lite vad jag redan har full koll på:
.
Bulimi:
(typiskt tecken...svullna spottkörtlar)
.
Självskadebeteende:
(typiskt tecken ärr, blod, långa tröjärmar, blåmärken, cigarettmärken m.m.)
.
Självmordsförsök, Depression, tablettmissbruk m.m.
.
(tillgång till letala metoder)
.
Och vad är jag nu...en typ fungerande människa.
Så inte nog med att jag varit på botten, jag har hittat tillbaka till världen också ...
Hurra för mig!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, HURRA för dig Sandra!! :)

2011-02-24 @ 10:12:58
URL: http://erikabloggar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Massa massa HURRA till dig Sandra!

Älskar dig över allt på jorden!

Mamma

2011-02-24 @ 18:22:44
Postat av: Kusin Johan

Gött Sandra, det gillar vi! kram

2011-02-25 @ 00:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0