Änglagård

När jag kom hem från resan i lördagskväll låg en hel bunt brev och väntade på mig. Det var post-it lappar, nässpray, raklödder och annat kul som jag fått gratis. Men där fanns även en vinst från en av alla tävlingar jag varit med i!
.
2 biljetter till ÄNGLAGÅRD - tredje gången gillt.
.
.
Jag , Jennie och Erika var och såg på den ikväll. Jag måste erkänna att jag gillade den. Men jag menar, är man ett änglagård fan så är man. Och jag anser att har du inte sett de första filmerna; så gör det.

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?

2011-06-05 @ 01:02:12
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0