Filippinerna del 2

Så vad hade vi mer för oss nere i Paradiset?
.
Vi var ute på en båttur och snorklade och fick se ön från olika håll. Vi chartrade en egen båt så vi valde själva vad vi ville göra!
-
.
Det var ganska blåsigt denna dag så det blev inte så mycket åkande i båten och det fanns inte så mycket att snorkla efter men vi hittade några farliga fiskar iaf. Det är ju alltid coolt!
.
Vi var ute och åkte jetski och det var hur fräckt som helst. Jag älskar ju att åka fort och gasa, so I WAS IN PARADISE!
.
Först fick man åka med en guide som visade hur området man fick köra på var. Min guide var bäst. Vi startade efter alla andra men var i mål först. Jag var inte sen att heja på han heller :)
.
Det blev mycket häng med kusinRickard, hans fru Cherry och deras söta son Simon.
.
Jag vet inte riktigt men om jag sett bilderna hade jag blivit lite avundsjuk...haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0