I have reached the point, where there is do or don't...

Idag var det skola och efter det ligg i sängen och inte göra nåt, vilket är min absoluta favoritsyssla...fast det är inte det utan det är bara det att jag är så bra på det.
.
Tog en promenad i halkan och lyssnade på go musik och jag antar att de jag möter tycker jag är ett miffo eftersom jag går runt och spelar luftgitarr och mimar till alla låtar. Ibland kommer även en headbang och lite spontana hårdrocksgester....LÖV!
.
Lärt oss om aborter, missfall, könssjukdomar och preventivmedel i skolan idag. Väldigt intressant så om ni har frågor om sånt har jag full koll just nu!
.
.
There ain't nobody, there ain't nobody,
There ain't nobody like me
Can't somebody just, can't somebody,
Can't somebody just see
I'm ready, I'm ready, I'm ready to go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0