Jag är bara lycklig när jag dricker?

Jag har gjort ett expriment. Sedan nyårsafton har jag varit nykter. Kan ni tänka er. 28 dagar blev det innan jag och Jennie var på musikal i helgen och då drack jag två cider (vilket knappt kan räknas). 28 dagar är så länge man går i terapi för sitt alkoholberoende USA btw...lite kuriosa bara.
.
.
Nu blir man ju inte full på två cider men jag drack alkohol igen, så min räkning slutade där.. Det var inte så att jag inte fick dricka men jag skulle känna hur det kändes att vara nykter ett tag. Det var hur lugnt som helst vilket i förlängningen betyder att jag inte är någon alkolist och det kan man ju vara glad över. Jag kommer att fortsätta vara lugn med alkohol ett tag framöver just för att komma igång med träningen ordentligt.
.
Så jag är inte bara lycklig när jag dricker utan även i det vanliga livet. Framförallt gör träningen mig otroligt glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0