Man ska smida medan han har stånd.

Igår var jag och syster i Stockholm. På dagen så shoppade vi. För mig blev det en skinnjacka ala Samatha Fox, en handväska, ett par strumpbyxor och en skidhjälm. Jennie köpte också en, mycket smart att handla stora saker när man ska bära på dem hela dagen...
.
.
När vi kände oss klara med shopping så gick vi och käkade plankstek med beasås. Där satt vi brevid två stockholmskillar och två norrlänningar. Det var sjukt kul att snacka med norrlänningarna, men stockholmarna gick rätt snabbt. Inga intressen alls :)
.
Detta är Lars-Åke från Ö-vik
.
Efter trevligt umgänge tog vi en powerwalk till Chinateatern och kollade på en riktig Feelgood musikal, LEVA LIVET !. Bara låtar från det svenska 80 talet så man satt och sjöng med och var lycklig. Det var inget överdrivet bra, men hela meningen tycker jag är att man ska bli glad och dessutom var det ett riktigt bra budskap!!
.
Tack Amelia för vinsten!
.
En riktigt trevlig dag.
.
Kasta inte pärlor på liten tuva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade nog älskat den musikalen!

Häftiga skidhjälmar, kommer ni iväg den 10-11 på skiddag?

Många kramar

mamma

2011-01-31 @ 08:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0