Shop til you drop...

Igår och dagen innan igår har det blivit shopping. Det är ju fortfarande en massa rea i staden vilket inte får gå till spillo. Jag och Jennie har ju en regel att vi bara handlar på rea så just nu har vi bra chans att få lite nya kläder och tro det eller ej men vi fick handlat en del. Har ju inte köpt nya saker på hur lång tid som helst med tanke på att man har sparat till resa och sådär...
.
.
Det blev även en ögonskugga och ett rött läppglans och en svart tischa på Carlings. Det dyraste var mina nya innefotbollskor som gick lös på 249 kr men jag köpte dom för ett presentkort jag fick när jag var försökskanin så jag anser inne i mitt huvud att dom var gratis. Här ska spelas innefotboll! Jag kan liksom inte stå emot när det finns något som har med fotboll att göra i min storlek. Undrar bara när jag ska inse att jag inte behöver det längre...
.
Så vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0