You can travel the world...but nothing come close to the golden coast.

Såhär är det. Efter övervägande av alla dess slag har jag kommit fram till:
.
¤ Jag gillar USA mer än Asien
¤ Jag gillar storstäder mer än strandparadis
.
och varför detta. Jo för att i USA kan man handla kläder som inte bara är one size och pluttesmå, de äter inte ankfötter och konstiga djur i USA och framföraallt så hänger inte djuren i skyltfönstren. Asien får plus för priserna och för att det är otroligt fint. Dessutom kan jag inte prata kinesiska och kineser kan inte prata engelska och det är jävligt jobbigt.
.
Städer vinner för att jag är ingen beachtjej, blir inte brun, kan inte ligga still i en solstol och tycker framförallt om att partylivet och människor har ordentliga kläder på sig i städer
.
.
.
Festar man på en strand har man små fina strandklänningar och jag är inte en tjej som vill ha små fina strandklänningar på mig. Jag tycker att det perfekta är att bo i typ Santa Monica och kunna åka in till en stad som LA lite snabbt och enkelt. Typ 20 minuter med buss liksom. Det måste finnas lite riktig shopping och ett riktigt liv!
.
Jag kan säga att detta känner jag. Jag har dock bara varit i Hong Kong och Filipinerna men jag väljer iaf att åka västerut nästa gång tror jag. Fast jag är bra sugen på Indien och Australien med...Mycket man vill göra!
Vart går eran nästa resa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0