Det är fan inte lätt att leva

4 dagar inom psykiatrin nu...måste säga att jag gillar det och ser en framtid inom området. Mer min stil på arbete och tänk vad mycket människor man får träffa och prata med och tänk vad hjärnan kan ställa till med konstiga saker.
.
I veckan har jag fått vara med på läkarsamtal sjuksköterskesamtal, skötarna har snackat med mig och jag har fått sitta i rådgivningen och prata med patienter över telefon. Kul. Jag är glad att jag vågar ta för mig. Men boy vad trött jag har varit när jag kommit hem, sjuk som jag lyckats vara hela veckan med...spydde förut. Tur att jag har hela helgen att vila upp mig nu!
.
Fick sitta med på ett samtal och patienten börjar prata " det började ju med den här skadan i axeln och så gick det bara utför och så försökte jag ta livet av mig då..." Jag kunde inte tänka mer än...ta mig härifrån:SNÄLLA!
.
Just nu skulle jag ha jobbat som bartender på Strangers men jag ligger ju hemma och är sjuk. Såg sista avsnittet av Gilmore Girls säsong7 och lipade floder. Det är bästa avsnittet det :)
.
Probobly one of the best series ever!
Klicka på bilden för att se alla avsnitt gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0