Familjen Winkler

Mina föräldrar och min älskade bror har spenderat en natt i Uppsala. Det har varit fantastiskt mysigt och kul.
.
-
Började med att kolla min match (jag spelade alltså), sedan var vi på promenad, spelade spel och degade och avslutade med middag på O'learys. GÖTT!
.
Blev en film i mitt rum och vi spenderade mycket tid åt att laga Jennies cykel och försöka blåsa upp en dubbelmadrass utan pump. Jag och Jennie har ju handlat en pump på Rusta, men nu va den paj. Men vi fick i luft i madrassen och sedan somnade jag och snarkade så att min söta bror inte hörde va dom sa på filmen. PUSS!
.
Idag har vi ätit frukost, mjukt bröd!, varit i boländerna och försökt reklamera pumpen men det fick man inte utan kvitto. JÄVLA RUSTA. Sedan åt vi macka på Gotlands och så körde vi ut hela högen till Arlanda igen. Om inte planet har störtat borde familjen vara hemma i tryggt förvar i Kode.
.
Jag och Jennie tycker att livet är skit just nu. Vi är sura och hoppas på att det kommer att bli bättre när Clara har lagat kiwipaj till oss.
.
JAG SAKNAR MAMMA PAPPA OCH NIKLAS!
VARFÖR BOR MAN INTE I GÖTEBORG?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig med, men vi ses snart igen!

Tack för en jättemysig helg!

Kramar

Mamma

2011-03-21 @ 16:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0