fever

Sjuk sjuk sjuk. Idag har jag druckit blåbärssoppa, ätit kiwi och sett på en massa tv-program. Har haft feber och stannade hemma från praktiken. Tränade ju heller ingen fotboll då som jag hade planerat. C-vitamin boost för jag hoppas kunna komma iväg till praktiken imorgon för då ska jag ha samtal med min huvudhandledare. Jag har även en massa jävla saker som måste göras och jag får dem inte riktigt gjorda när jag ligger och snörvlar och hostar. Bajkorv.
.
Kan tipsa om en ny serie som ska starta på Kanal5 den 16/3 och heter Off the Map. Den handlar om läkare som jobbar på en liten klinik i Sydamerikas djungel. Har sett de 8 första avsnitten. Serien är gjord av samma som gjorde Grey's anatomy så det är väl typ samma sak fast i en ny miljö :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0