Hela jag gör ont

Nu har det varit helg. Jag har spelat fotbollsmatcher.
.
LÖRDAG:
Upplandscupen mot HUF?! eller nåt och vi vann med 6-2 och jag gjorde två assist vilket jag är glad över iaf.
SÖNDAG:
Svenska Cupen mot Mohed som vi vann över med 3-2 efter 30 minuters förlängning.
.
Jag har alltså spelat fotboll 210 minuter denna helgen och det känns.
Jag har blåmärken, blånaglar och imorgon kommer jag att vara stel som fan. Men det kan det väl vara värt kanske.
.
Här kan man läsa om matchen: KLICK!
.
.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi.. HUF, de heter ju UIF! Du va fet i helgen som vanligt, förstår att du kände dig stel på träningen i måndags!

2011-03-30 @ 12:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0