Jag är verkligen en schlagertönt

Jag är ju för nyare vänner känd som en riktig rocker...men jag kan inte dölja mitt förflutna som schlagerdrottning!
.
När jag var liten lyssnade jag i princip bara på schlager och dansband. POPIGT.
.
Nu lyssnar jag på rock men de kära gamla schlagergodingarna från 70- , 80- och 90- talet kan jag inte släppa. Helt fucking underbart och jag tror ändå att en hel del kunskap sitter kvar. Man ska ju inte skryta men jag har ju faktiskt vunnit en schlagertävling mot Lasse Kronér . . .
.
Fest: Vad vill du bli när du var 10 år?
JAG: SCHLAGERDROTTNING :)
.
Ibland när jag känner att jag behöver piggas upp finns det två DVD-skivor som aldrig sviker mig:
Melodifestivalen 50 år, vinnare och favoriter.
.
Jag är ju verkligen helt skadad ...
-
-
Kolla på det här utan att börja garva..hur snygga tycker dom inte att de är?
-

Kommentarer
Postat av: Sandra her self

Stängde du av för tidigt, missa inte grodhoppen vid 1.52!

2011-03-12 @ 08:22:54
URL: http://sandrassanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0