Mörk främling i hissen...

Idag har jag varit på barnsjukhuset och praktiserat igen. Trevligt men ganska tråkigt ändå. Man får ju liksom inte göra nåt så man tröttnar ju...
.
Det var clowndag på barnsjukhuset så jag har varit och kollat på clowner och hört hjärtliga barnskratt hela dagen, då blir man varm i hela kroppen!! En riktigt bra föreläsning om hur clownerna på sjukhuset påverkar barnen och deras tillfrisknande.
.
I hissen på väg hem träffade jag en snygg städare i hissen. Fick Grey's anatomy feeling och tänkte att det här kanske är mannen som jag ska hångla upp i hissen resten av min tid på sjukhuset...? En dark stranger i hissen...ja säger då det!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0