Psykakuten

Idag har jag varit en dag och arbetat på psykiatriakuten. Det var kul, spännande och intressant.
Mycket unga människor som sökte. Jag gillar arbete när man inte vet vad som ska hända och hur mycket som kommer ske varje dag. Fick vara med på läkarsamtal, dokumentation, skötarsamtal och sitta med patienterna. Mycket lärorikt. Nu hoppas jag verkligen på ett sommarjobb på Kungälvs psykakut eller slutna psykiatriska avdelning vilket hade varit väldans passande!
.
Jag gillar psykiatrins värld. Människorna som arbetar och sättet man arbetar. Man ser verkligen hela människan.
.
Kunde ju faktiskt redan saker om psykakuter. Jag har ju blivit körd till två stycken i Göteborgsområdet...Men nu ser jag det med helt andra ögon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket spännande!

Hoppas du får jobbet på Kungälvs sjukhus, du skulle gör ett jättebra jobb där!

Massa kramar

Mamma

2011-03-10 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0