So I must leave, I'll have to go To Las Vegas or Monaco And win a fortune in a game, my life will never be the same

.
Här om dagen betalade jag en massa räkningar. Det var medlemsavgift till fotbollen vilkent jag tycker borde ingå när man lirar i damlag...men icke. Det var hyra och det var mobil och det var rabatthäften och annan skit.
.
Jag gick ut för att cykla till praktiken och såg då årets första fjäril. Ni alla vet ju att om den första fjäril men ser är en citronfjäril så blir man rik.
.
Jag såg en brunspräcklig jävel så jag antar att jag kommer att bli fattig som fan.
.
.
In my dreams I have a plan ...If I got me a wealthy man
I wouldn't have to work at all, I'd fool around and have a ball

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0