Upplandscupen

Igår spelade jag match, frisk som jag hunnit bli. Matchen spelades i Stenhagen mot Bälinge. Bälinge ligger i div 4 och hade en straff att skjuta på oss eftersom vi ligger i div3. Matchen slutade 3-1 och dom satte alltså sin straff. Jag spelade högerback. Jag känner mig väldigt INTE defensiv dock...
.
Jag skruvade in en hörna som deras back höftade in! Jag gjorde även ännu ett assist till Sofia. Fick höra efteråt av en tränare att han tyckte att jag var bra, så därför blev jag GLAD!
.
.
Jag hade även två fans som kollade de sista 20 minuterna av matchen, det var ungefär så intresserade de var...och de drack öl, så jag fick köra bilen hem sen :)
.
Jobbigt med galna fans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0