Cause I'd rather feel pain than nothing at all...

Det är fredag. Tjohoo tänker vissa.
Idag blev jag helt klar med psykiatrin. Hade en sista muntlig tenta och klarade den galant trots att jag inte hade pluggat ett skit. Älskar min taktik ibland, fake it 'til you make it!
.
Jag köpte en massa godis för att "fira" att jag klarat tentan...jag åt och vräkte i mig allting och så sitter man här med ångest. Jag har verkligen problem med sötsaker. När jag får det framför mig finns det inget stopp. När jag äter känns det okej men när godiset är slut vill jag krypa in i mig själv och plocka ut det och förstöra mig själv. Det är hemskt och jag vill verkligen inte känna så men det gör jag.
.
Klart att det har att göra med att jag inte är nöjd med min kropp. Men det är inte som innan, när jag ansåg att min kropp var ett fettberg och jag ansåg att jag hade grov fetma. Nu skulle jag kalla mig lätt överviktig och ganska så normal. Normal är väl bra att vara eller?
.
.
Nej, nu ska jag rycka upp mig. Det här med att deppa ihop är tråkigt. Jag ska ta och göra det som får mig att släppa ångesten; spela hög musik och fokusera på att städa rummet inför att FAMILJEN WINKLER ska återförenas imorgon!
.
.
This life is filled with hurt
When happiness doesn't work

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så himla bra precis som du är! Och fylld av klokheter är du också. Dina erfarenheter kommer göra dig till en jävla bra ssk!



Kram!!

2011-03-18 @ 18:25:46
URL: http://erikabloggar.blogspot.com
Postat av: Peter

Hoppas att du vet att jag finns ett samtal och 50 mil bort (ca 5 h i bil) om du behöver det...

2011-03-18 @ 22:09:32
Postat av: Sandra her self

PETER: Jag vet! Du är helt fantastisk

och tack Erika, det värmer!

2011-03-18 @ 23:35:59
URL: http://sandrassanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0