Hjälp mig att välja skor:

Jag har ju letat. Vill ha nya, lite more fancy än de jag köpte för typ 300 kr. Dom funkar men jag vill ha nya som känns mera moderna.
.
Har ju letat i varenda affär och min storlek verkar svår att hitta i Uppsala. Jag sa att utbudet är mycket större i Göteborg och han i kassan bara...ja det finns ju 5 lag i allsvenskan där och inga här...Nej men ändå? Jennie sa att det kanske var därför de inte hade några lag i allsvenskan heller.
.
Men nu gick jag iaf in i en sista butik och hittade ett par predator i storlek 36 skinn. Förra årets modell, hade kostat 1200 och kostade nu 600 kr. Men så kunde jag inte bestämma om jag ville ha skinn eller syntet istället. Snälla hjälp mig:
.
Vilka tror Ni på...kör Ni skinn eller syntet?

Kommentarer
Postat av: Julia

Skinn!! jag har adidas predator i skinn o dom är underbara efter ett tag när dom format sig efter foten :)

2011-05-05 @ 14:45:11
Postat av: Sofia

Jag röstar för skinn!

2011-05-05 @ 21:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0