Kärlek är en tvångssjukdom

Idag har jag varit i skolan i 10h och inte lärt mig speciellt mycket.
.
Först hade vi en gammal gubbe som pratade om hur uppsala hanterade svininfluensa pandemin...SOM OM MAN BRYR SIG?! Sedan hade vi epidemiologi i 4 timmar och pratade en massa om olika studier och liknande. Jag höll mig vaken hela lektionen och fattade nog allt läraren pratade om. Grymt av mig.
.
Sedan hade jag kvällskurs med en neuropsykolog som verkligen älskade att höra sin egen röst, men han hade en otroligt rolig röst så jag förstår honom. Han sa även att kärlek är en tvångssjukdom som absolut inte får pågå i mer än 7 månader. Så jävla rätt!!
.
Jag och Erika hade tjötat om det här med kärlek innan och kommit fram till samma sak, detta gav oss vatten på vår kran. När läran säger att vi sedan ska få se en liten snupp bryter vi totalt och inter att 10h i skolan är för mycket :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0