Naken och utlämnad

Om det finns något som jag verkligen inte tycker om så är det att gå till optikern. För vissa är tandläkaren jobbig, det har jag inga problem med. Men boy boy jag gillar inte optikern. Det är bara psykiskt och det beror på att man vet att man kommer att vara dålig när man kommer. Det är ju inte så att dom kommer säga att mitt synfel är borta liksom.
.
Har varit hos optikern idag och synkollat mig och jag ska få prova nya linser för det vill jag!!
.
.
Hämtade dessutom hem min cykel som stått vid Kappahl en natt. Nu saknades min cykelhjälm och luft i bakdäcket. Att det kan vara så jävla kul att skruva upp ventiler. Luften är tillbaka men att cykla utan hjälm...nej, JAG KÄNNER MIG NAKEN!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0